Rólunk


megnezlekmagyarorszag.hu
Magyarország értékeinek blogja

Elérhetőségek: info@megnezlekmagyarorszag.hu
Tel.: 06-30/617-1048

Skanzen, Szenna 2014


  1983.-ban születtem Székesfehérváron. Középiskolai éveimet a Tóparti Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, kerámia szakán végeztem. Itt olyan szakemberek keze alatt tanulhattam a népművészetet, művészettörténetet és a szakmát, mint Büki Zsuzsanna, vagy N. Csehi Edit. A középiskolai évek után a Kaposvári Egyetem Művészeti Főiskolai Kar növendékeként Lieber Erzsébet, Ország László voltak a mestereim. Sajnos tanulmányaimat előbb mint kellett volna, két év után abba hagytam. Felnőttként a geológia alapjait Korbély Barnabás és Futó János geológusoktól tanulhattam, egy geotúra-vezetői tanfolyamon.
 24 éves voltam, amikor az életem gyökeresen megváltozott a Jézus Krisztussal való találkozás hatására. Amiket addig értéknek véltem, hirtelen teljesen értéktelenné váltak, pillanatok alatt szabadultam meg a drog- és alkoholfüggőségből, és az öngyilkosság gondolatától. Elkezdtem szépnek látni az engem körülvevő környezetet. 2010-ben összekötöttem az életemet a feleségemmel, akivel elkezdtük bejárni az országot, és rengeteget fényképeztünk.


  A Megnézlek Magyarország Blog, pár éve jött létre, egy igen különleges helyen a Gemenci erdő mélyén. Elsődleges célunk az volt, hogy a hazánkban készített képeket megosszuk egy olyan felületen, ahol azt minden ember láthatja. Szerettük volna felhívni az emberek figyelmét, hogy hazánk rengeteg látnivalóval rendelkezik a természeti adottságok, az építészet, a kultúra és a geológia területén egyaránt. Szerencsésnek érezhetjük magunkat a feleségemmel, és 2016 óta kisfiammal, hogy számos olyan helyen járhattunk Magyarországon, amelyek rendelkeznek ezekkel a tulajdonságokkal. Közel másfél év elteltével jöttem rá, hogy a képek megosztása, nem feltétlen elégíti ki az oldalra látogatókat. Vettem egy mély levegőt és elhatároztam, hogy emelem az oldal színvonalát, mind küllemben, mind tartalomban. Azóta számos régebbi bejegyzés került renoválásra és immár a képek mellé, hasznos információk is társulnak, feldolgozható mennyiségben. Az új bejegyzések, cikkek, interjúk pedig már ebben a szellemben kerülnek fel az oldalra. Ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a látogatónak érdemben bővüljenek az ismeretei Magyarországról, és az abban rejlő csodálatos világról.
 Partneri viszonyt alakítottunk ki a Civertan Grafikai Stúdióval, akik hasonló szándékkal üzemeltetnek több weboldalt és facebook profilt, csoportot. A partneri viszony kialakításának köszönhetően a cikkeinkben felhasználásra kerülnek a Civertan 500,000-nél is több légi felvételei. A közelmúltban, pedig a szeretlekmagyarorszag.hu keresett fel bennünket, hogy cikkeinket és fotóinkat szívesen publikálnák. 2015. október 18.-án a már fent említett, Bakony-Balaton Geopark és a Balaton-felvidéki Nemzeti Park által szervezett geotúra-vezető tanfolyamot végeztem el. 2016. február 1.-től, a Bakony-Balaton Geopark szerződéses partnere vagyunk a Keleti-Bakonyban.
  2017. 02. 25.-én az Egyenes Út Turisztikai Egyesület alakuló közgyűlésén, annak elnökévé választottak. Az Egyesület kifejezetten a keresztény életvezetés szerint élők számára szervez túrákat, kirándulásokat, táborokat és egyéb szabadidős programokat. Nagy megtiszteltetés ebben a munkában részt venni.


   A közeljövőben is azon fogunk dolgozni, hogy a kedves olvasók elé tárjuk Magyarország legszebb, legmesésebb, legvarázslatosabb helyeit, értékeit. Nagyban megerősített bennünket az az érdeklődés, amit az elmúlt pár hónapban az olvasóközönség tanúsított felénk. Nagy örömünkre szolgál, hogy van igény hazánkat igényesen, kulturált módon bemutató oldalakra.
   Célunk nem titkoltan az, hogy az oldalainkra látogató személyek kedvet kapjanak meglátogatni Magyarország legszebb műemlékeit, túraútvonalait, látnivalóit. Bővebb információt kapjanak hazánkról. Ezért 2015 őszétől turisztikai szolgáltatásokkal bővítettük oldalunkat és általunk vezetett túrákon lehet mindezeket átélni. A Keleti-Bakonyban és a Velencei-hegységben indított túráink, az év nagy részében elérhetők. Igyekeztünk a túrák szervezésénél odafigyelni arra, hogy a természet a geológia látványosságai mellett helyet kapjon egy-egy gasztronómiai és történelmi, népművészeti elem is. Így egy-egy túra alatt, kisebb összképet kaphat majd a túrázó az adott vidékről.

Nagy Gábor
geotúra-vezető,
Egyenes Út Turisztikai Egyesület elnök
a Megnézlek Magyarország Blog szerzője
Bakony-Balaton Geopark geotúra-vezető, Keleti-Bakony

Családommal 2016 őszén egyik kirándulásunkon


Matyival a Fertőzug Állatsimogatóban 2017-ben



Grósz Istvánnal a székesfehérvári Hit Gyülekezete lelkészével a Római-fürdőnél 2016-ban

A pillanat 2012 szeptemberében, amikor úgy döntöttem ezt szeretném csinálni


Itt született meg a Megnézlek Magyarország Blog gondolata 2013-ban










RÓLUNK ÍRTÁK:

"Köszönöm ezt a sok csodás képet , amit megosztasz velünk! Sok sikert és további jó munkát kívánok! 
Gila Edit


"Gyönyörű felvételeket láttam, olyan helyekről is, ahol nem jártam.Köszönöm,hogy végignézhettem!"
Bencze Éva


"Köszönjük szépen! Nagyon jól éreztük magunkat! Nagy élmény volt!"
Tibi és Évi

"Nagyon szép és értékes amit csináltok, csak így tovább..!"
Törökné Irén

"...Szeretném megköszönni a jól felkészült, profi, túravezetésedet. Örömmel emlékezem vissza. Tartalmas volt, a táj csodás volt, érdekes infókat tudtam meg pl. a dolomitokról és  Keleti- Bakony múltjáról. Szóval nagyon jól éreztem magam."
Csesznák Márta


"Fantasztikus elkötelezettséggel dolgoznak a nemes cél érdekében. Gratulálok és köszönet érte!"
Harmat Beáta
Bakonyi Természettudományi Múzeum