Rólunk



Magyarország értékeinek blogja


Elérhetőségek:
Elérhetőségek: megnezlekmagyarorszag@gmail.com
Tel.: 06-30/617-1048



  A Megnézlek Magyarország Blog, azzal a céllal jött létre, hogy bemutassa Magyarország történelmi emlékeit, népművészeti, természeti értékeit. Oldalunk az elmúlt években több ezer fotón és közel 150 cikken keresztül igyekezett mindezt megtenni. Legkedveltebb cikkünket 17,000-en olvasták, oldalunkat pedig már több mint 260,000-en látogatták meg. 2018 elején kezdtünk videóanyag készítésével is foglalkozni Magyarország Értékes és Magyarország Értékes MINI néven. Második videónkat a Göcsej Falumúzeumról összesen 16,000-en, a harmadikat az őcsényi Bogár István Hagyományőrző Egyesületről 40,000 -en tekintették meg. Azóta megkeresés alapján vállaljuk hasonló videóanyagok, fotók elkészítését és bemutatását oldalainkon.
 Magunkat egyfajta digitális értékmentőként határozzuk meg. Fontosnak tartjuk, hogy a ma felnövekvő generáció, aki az internet világában éli élete nagy részét, feldolgozható, értelmezhető módon találkozzanak ezekkel az értékekkel.
   
  

Nagy Gábor szerző/szerkesztő:

Skanzen, Szenna 2014


  1983.-ban születtem Székesfehérváron. Középiskolai éveimet a Tóparti Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, kerámia szakán végeztem. Itt olyan szakemberek keze alatt tanulhattam a népművészetet, művészettörténetet és a szakmát, mint Büki Zsuzsanna, Pinke Miklós vagy N. Csehi Edit. A középiskolai évek után a Kaposvári Egyetem Művészeti Főiskolai Kar növendékeként Lieber Erzsébet, Ország László voltak a mestereim. Tanulmányaimat két év után befejeztem. Felnőttként a geológia alapjait Korbély Barnabás és Futó János geológusoktól tanulhattam, egy geotúra-vezetői tanfolyamon.
 24 éves voltam, amikor az életem gyökeresen megváltozott a Jézus Krisztussal való találkozás hatására. Amiket addig értéknek véltem, hirtelen teljesen értéktelenné váltak. Pillanatok alatt szabadultam meg a drog- és alkoholfüggőségből, és az öngyilkosság gondolatától. Elkezdtem szépnek látni az engem körülvevő világot.

Szeleste Arborétum, 2019-ben


  2015. október 18.-án a Bakony-Balaton Geopark és a Balaton-felvidéki Nemzeti Park által szervezett geotúra-vezető tanfolyamot végeztem el. 2016. február 1.-től két éven keresztül, a Bakony-Balaton Geopark szerződéses partnere voltunk a Keleti-Bakonyban.
  


RÓLUNK ÍRTÁK:

"Köszönöm ezt a sok csodás képet , amit megosztasz velünk! Sok sikert és további jó munkát kívánok! 
Gila Edit


"Gyönyörű felvételeket láttam, olyan helyekről is, ahol nem jártam. Köszönöm,hogy végignézhettem!"
Bencze Éva


"Köszönjük szépen! Nagyon jól éreztük magunkat! Nagy élmény volt!"
Tibi és Évi

"Nagyon szép és értékes amit csináltok, csak így tovább..!"
Törökné Irén

"...Szeretném megköszönni a jól felkészült, profi, túravezetésedet. Örömmel emlékezem vissza. Tartalmas volt, a táj csodás volt, érdekes infókat tudtam meg pl. a dolomitokról és  Keleti- Bakony múltjáról. Szóval nagyon jól éreztem magam."
Csesznák Márta


"Fantasztikus elkötelezettséggel dolgoznak a nemes cél érdekében. Gratulálok és köszönet érte!"
Harmat Beáta
Bakonyi Természettudományi Múzeum